Gå til innhold

De danske rådene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rådene til svigerdøtre og svigerforeldre som er funnet på noen danske sider er veldig fine.

Men de tar veldig mye plass, og noen legger dem ut til hvert innlegg.

Jeg foreslår at denne "noen" (regner med det er den samme) forkorter ned rådene til de som er aktuelle til det innlegget som står, evt søker opp sida og legger ved ei lenke i steden for å lage et laaaaaangt svar.

De fleste som er inne på dette forumet leser alle innleggene, så det blir litt mye etterhvert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne noen er nok ikke en og samme, for det var jeg som la de ut i utgangspunktet, og jeg har bare lagt de ut en gang.

Skrevet

Takk for at du la ut de danskerådene!

De har vært til stor nytte i mitt ekteskap og det er blitt lettere å forstå hvorfor svigers oppfører seg som de gjør. Personlig synes jeg det er synd at det ikke er større åpenhet om et så normalt problem. Klager man på at svigermor blir man lett stemplet som offer/syndebukk.

Når man leser de danskerådene forstår man at det er en interressekonflikt man ufrivillig er blitt en del av.

Det viktigste er at barna har det bra, men da må de voksne ta og gi for å ha et godt forhold. Å respektere hverandres grenser blir jo da en selvfølge : )

Jeg har kopiert inn de Danskerådene tre ganger i innlegg som jeg synes de passer i. Håper virkelig at HI i disse innleggene har hatt like god nytte av de som meg.

Takk igjen,

oppfordrer flere til å legge ut nyttig info om sviger/foreldre forhold.

Skrevet

Rådene er virkelig gode, selv om jeg ikke har problemer med svigers. Men de tar plass, og de blir litt utslitt av at de dukker opp i annehver tråd.

Hold heller oppe tråden med dem, eller forkort dem. Hvis det er du som la ut den norske versjonen, så er det veldig bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...