Gå til innhold

Mengde mme til 10 mnd jente..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mari får bare mme på flaske og får etter hvert måltid..

No trur eg det er slik at menden går det at ho får i seg mindre fast føde..Virker som ho drikker seg mett..

Får flaske på 100 ml og drikker det som oftest opp..

Er det for mye melk no..

Hs svare bare med masse svada når eg spør..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

står jo på pk hvor mye som er beregna å drikke per døgn. Min får flaske kun 2 ganger om dagen, 250 ml hver gang og drikker opp alt. Ellers på dagen får han masse vann og spiser det meste. Har nettopp slutta å amme.

Skrevet

Vi har nesten det motsatte "problemet" :)Den siste mnd har jeg kun fått i henne 400 ml mme i løpet av et døgn, fordelt på to flasker. Hun får en flaske når vi står opp om morgenen, og så får hun en flaske i ett- to tiden på dagen. Har prøvd å gi mme til brødmåltidet og før hun legger seg for kvelden. Men hun vil rett og slett ikke ha da. Så jeg har funnet ut at jeg ikke gidder å pese mer med mme, hun får i seg væske på andre måter. Tror du bare skal være glad for at datteren din fortsatt vil ha mme, jeg tror kanskje at det her er noe som regulerer seg selv?

Jeg har forestn også snakket med hs om dette med mme mengde, og fikk også bare svada til svar..... :)

Skrevet

Tusen takk for svar dere..

Mer og hente her enn hos Hs uten tvil..

Er mellom 500 og 600 ml i døgnet her med mme..

Men ho spiser så lite utenom syns eg.. Bare noen skjer til tider av fast føde..

Eg har da bare lurt veldig på om ho fekk det ho trengt i melken så da var det ikkje så nøye med og ete mat heller..

Tenner kommer så eg håper det retter seg med inntak av fast føde når det er overstått..

Skrevet

Hs sa at max 600 ml skal de ha! Lukas drikker max 400 ml nå, noen dager bare 200 ml :-/ Kan jo ikke tvinge han heller! Han drikker både vann og blåbærsaft ellers om dagen også og har 4 fulle måltider ++

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...