Gjest Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Jeg har i flere dager nå hatt mange hovne papiller ytterst på tungen, både blodsprengte og hvite. Og det blir bare flere og flere. Det svir og gjør vondt, smertefullt å spise og snakke. Nå har gutten på 4 også fått det, han klager og sier det er vondt å spise. Flere som har hatt slikt? Bør jeg kontakte lege? Hva i all verden kan det komme av, noen som vet det?
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Kommer som regel av noe man har spist hvis det er "jugeblemmer" du snakker om... Jeg får ofte sånne hvis jeg har spist mye sukker, smågodt, sjokolade og drikket brus for eks. Mamma er prikk lik så jeg har nok arvet dette av henne. Min kjære får det også hvis han drikker mye brus.
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Takk for svar! Det er ikke slike blemmer nei, men forstørrede papiller. Har ikke drukket brus eller spist noe utenom det vanlige, ikke gutten heller.
Kaktusan Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Kan d være munn, hånd og klovsyke? Vet d har noen av de samme symptomene, samt at jeg vet at den går i Trondheim og omeng..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå