Gjest Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Regntøy, støvler, lange bukser og tykke gensere til tuppa mi! Shorts i juli? hvem trenger det? nei her må vi ha høstklær her *blæææææh*
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 skal vi ha sommer,må vi dra til syden tror jeg... men den som venter får se.....sommeren kommer nok til oss også...
*Kleopatra Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Æsj, det er trist altså. Her har det vært kjempevarmt idag, rundt 24-25 grader. Men her har ikke vært noe sol, synes godt den kunne ha titta frem.
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Er ikke så ille temperatur her heller, men i stad så regnet det så fælt at min kjære satt å holdt på brekket når han kjørte, vi så INGENTING og vanndammene var så dype at det så ut som om vi kjørte i en innjø. Jeg er bare suuuur om dagen *blæh*
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Hvorfor dra alle til syden når det er sydentendenser i nord??? Hadde mannen min hatt lenger ferie i sommer, skulle jeg gjerne reist nordover selv jeg... (bor helt sør i Vestfold selv) Bare luerer.... =))
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Fordi alle flyene er fulle har nemlig sjekket hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå