Puncky med nr tre i magen Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Har du en fryktelig dårlig dag? Det var da ille med biting fra deg i dag!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Ja. Høhø. Nej, overhodet ikke faktisk.
Sentralstøvsugeren Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Man behøver vel ikke ha en dårlig dag hvis man ikke følger kyllingflokken??????
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Så hvis man har en normal, hyggelig tone er man en del av en kyllingflokk? Jaja, lykke til. Tipper dere sliter litt ute i den virkelige verden hvis dere er like uhøflige der :-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Er like uhøflig, iallefall når folk forsøker å lure meg trill rundt. Hehe.
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 Ja, men det tviler jeg ikke på. Poenget var vel at du sliter med populariteten...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. juli 2007 #9 Skrevet 5. juli 2007 Nejda. Jeg trenger ikke idiotiske venner.
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #10 Skrevet 5. juli 2007 Nåvel... Det har ikke jeg heller, men jeg tåler at folk jeg kjenner er uenig med meg uten å bli barnslig og frekk. Har i tillegg en jobb der jeg må omgås alle slags folk med en ok tone. Tror ikke det er noe for deg... ;-)
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #11 Skrevet 5. juli 2007 det har vel ingenting med å følge flokken eller ikke, det er helt greit å være uenig så lenge man klarer å holde seg saklig og ikke være nedlatende og frekk mot andre. Når noen forteller om en vanskelig situasjon så lar man være å svare om man ikke klarer å holde spydighetene for seg selv..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. juli 2007 #12 Skrevet 5. juli 2007 Ikke når jeg tror hun er ute etter å lure folk... men greit.. jeg gidder ikke diskutere denne saken her ute i lyset lenger...
Monajenten Skrevet 5. juli 2007 #13 Skrevet 5. juli 2007 Tror....men ikke vet. Du visste ikke med 110 % sikkerhet om dette var lureri. Og som en annen skrev, om det var tull fra hennes side, kan seriøse svar være aktuelle for noen andre.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. juli 2007 #14 Skrevet 5. juli 2007 sant, sant monajenta..ting som det her skjer, det vet jeg jo. Det dreier seg ikke om det.
Sentralstøvsugeren Skrevet 5. juli 2007 #15 Skrevet 5. juli 2007 Jeg synes det er deg som er uhøffelig, Spetakkel.........Ingen navn nevn i kyllingflokken min - men du går til personangrep.......Og husker jeg ikke helt feil er ikke det første gangen du gjør her inne..........
Puncky med nr tre i magen Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #16 Skrevet 5. juli 2007 Det var vel litt måten du uttrykte deg på jeg syns var noe drøy. Også var det ei annen og som fikk gjennomgå her inne og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå