Gå til innhold

Argh!!!!!!!!!!!!!!!!!! Blir GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det heter SMOKK..Ikke SMUKK. Smukk er noe man er (dansk...smuk=pen/søt). Det er også brukt i norge, men ikke så ofte lenger..

Jeg blir GAL av alle som skriver SMUKK..og nei...jeg har ikke noe bedre å henge meg opp i

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På dialekten min sier vi smukk.... så hold kjeft

Skrevet

Jaaaa... SMOKK! Smukk betyr søt.

Skrevet

Smukk irriterer meg også, men ikke så ille som når voksne mennesker skriver "værste". Det heter VERSTE. V-E-R-S-T-E! Med E altså, IKKE Æ!!!! Bare til opplsyning...

Skrevet

Så jævlig enig med deg. Holder på å slå ned svigers når dem kaller den sutten og! Tykje!

Skrevet

Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk - Smukk

Skrevet

Ahh ja, "værre" og "værste" er noe av det verste jeg ser. Finnes ikke noe verre, nesten.

:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...