FruTennplugg+guttepluggene Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 vil ha det til middagen i kveld, grønne ferske asparges.steke eller kokes???
BettyBoob Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 jeg synes det er best med dampkokte, litt smør salt og hvitløkspulver oppå etterpå...namnam!!!
Gjest MMJ Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Hvor lenge skal de dampkokes da? De er jo best med litt sånn "tyggemotstand" synes jeg.
BettyBoob Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 skal ikke dampkokes mer enn kanskje 3-4 min skal ha litt "knekk" ja!
Gjest MMJ Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Jeg er sur på deg frk tennplugg, GITT hvem som har lyst på asparges?!?!?!:0)
Gøril (210406) Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Du kan gjøre begge deler, men aspargesen skal ikke koke/steke lenge. Skal være litt fast
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå