Gå til innhold

Dumme mannen min:p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en telefon fra broren sin om at han måtte komme med en svært pressening,(vi har en liggende i garasjen) for han og noen til jobber med et hus og nå sprutregner det. Et hus uten tak.... hm, ser sikkert pent ut der nå ja:P De som eier huset er på ferie, så nå stresser de mannfolka nok rimelig bra...

Anyway, det er 10 min kjøring, og nå har han vært borte en time. Står nok der og jobber og sliter... mens de andre får betalt....

Dumsnill`?? Ja!:P

Greit nok og komme med presseningen, men han burde da få slippe og jobbe videre, når det er de andre som får lønna for det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår ikke helt at du syns mannen din er dum når han hjelper broren sin med noe han trenger hjelp til. Må da gå ann å hjelpe til selv om en ikke alltid skal få lønn for det...

Skrevet

Enig med Hekta på druer, synst han høres ut som en snill mann jeg. en tjeneste er en annen verdt, er det ikke det det heter?=)

Skrevet

Hehe, saken er vel at det er et firma som driver med jobben,... ikke broren privat... så at de må jobbe overtid, betyr mer penger i kassa. Og mannen min dro fra middagen sin, utsultet som han var.

Så ja, jeg syns han er dumsnill når de har nok av folk til og ordne opp dette. Hadde det vært et tilfelle hvor det var broren selv som trengte hjelp, hadde jeg sikkert dratt sammen med de for og hjelpe også..

Så det er ikke snakk om og ikke ville hjelpe;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...