Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lang tid tok det før dere ble gravide igjen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en MA i uke 11 i desember. 5 pp og nå endelig gravid igjen

Skrevet

gratulerer så mye.... håper jeg også blir gravid igjen snart... er 6 uker siden jeg mistet..

Skrevet

Jeg hadde en SA i desember da jeg var 12+4. Jeg ble gravid igjen i mars/april.

Skrevet

hei krokodillemor... så bra du er gravid igjen... tok det lang tid før du fikk igjen mensen etter sa???

Skrevet

Det har tatt ca 5 uker mine SA/MA så var mensen tilbake igjen.

Skrevet

Jeg mistet i SA 11 juni.. og er muligens gravid igjen nå, tror det klaffa første EL etter SA'en...

Men har ikke testa enda... men føler meg gravid og har ikm i dag.. men ingen TR enda :)

Så egentlig kan du bli gravidi igjen rett etter at du har mista.

Men legene råder til å vente til du har hatt minst 1 mens etter at du mista, før du begynner igjen. Slik at kroppen får tilbakestillt seg..

Skrevet

etter min sa 30 mars ble jeg gravid igjen etter bare to uke. Men så mista jeg den i ma forrige søndag så nå er jeg i tvil om jeg skal vente på 1 ordenlig mens eller bare prøve med en gang.... Noen som har noen råd ang det forresten?

Skrevet

Hei!

jeg hadde utskraping 7 februar, gikk 33-34 dager før jeg fikk igjen mensen. Tok EL tester fra dag 10 og de ble positive på dag 18,ble gravid og er nå 17+4, i etterkant så iser det seg at jeg ble gravid før positiv EL test for etter den var termmin tidligst 21.12 og jeg har termin 15.12. Forstå det den som kan.

Så jeg ble fort gravid igjen, håper du lykkes snart!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

hei så synd at du mistet igjen.. legen på riksen sa til meg at jeg ikke trengte å vente på mens gør jeg ble gravid igjen... jeg hadde eggløsning mens jeg fortsatt blødde etter sa.. så ble kke gravid da,men fikk mens etter 34 dager... håper den sitter på oss begge snart

Skrevet

3,5 mnd etter xu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...