Gå til innhold

Noen som har campingvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi lurer litt på å kjøpe en som vi kan dra med oss landet rundt på ferie...hehe....

Hva slags vogn har dere, fornøyd eller ikke? Hvor stor er den? Hvor stor anbefaler dere event. til en liten familie på tre? Og sist men kanskje ikke minst.... hva slags bil har dere og er det ok å dra med seg en slik vogn som dere har??

Ok... her ble kanskje mange spm. men jeg blir veldig takknemlig om noen gidder svare på noen av dem... ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen...??......

Hmmmmm............................

Skrevet

Vi har lånt vogna til svigers, den er ei ny Dethleffs vogn. Vinterisolert med vannbåren varme i gulva, 7,5m lang (den lengste). Den er kjempefin, men man trenger virkelig ikke et sånt stort dråg, i hvert fall ikke når man er bare 3. Vi hadde campingvogn da jeg var lita, og den var ikke spesielt stor (usikker på hvor lang). Vi var da 4 stykker som dro på tur i den, og det er ikke store plassen man trenger. Når man har funnet et sted man liker, så setter man jo opp forteltet som det er god plass i.

Du kan se litt på www.dethleffs.no der er prisliste og viser modellene.

Skrevet

Ville hvertfall satset på en boggi-vogm.Mer stødig å kjøre med.Rundt 6-7 m,og et fortelt.

Merker er jeg ikke så inne i;-) Titter litt på vogn selv...

Skrevet

hvis dere skal ha en vogn som er god om vinteren også så er bjølseth og kabe gode vogner.

vi har en på rundt 5 meter (husker ikke helt:) ) den passer helt fint til oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...