Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Vi har ikke blitt 100 % enig om navnet enda, men kommer vel etterhvert:)
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 nydelig navn, sambo elsker det:=) Sander og Tobias er hans favoritter:)
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Fine navn begge to Jeg hadde jo noen favoritter først da, men sambo var jo såklart ikke enig
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 kjenner til det problemet ja:) haha... Jeg og sambo har ikke blitt enig om gutte navnet dessverre... ( Må vel sikkert "jenke" oss litt hver antar jeg;=)
Love my kidz Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 Er vel bestemt Tony Leander hos oss.. men jeg er egentlig ikke fornøyd.. håper på å få pappaen med på Theo i stedet ;-)
lenis&bebis Skrevet 5. juli 2007 #10 Skrevet 5. juli 2007 Vi skifter mening hele tida.. Har levert tilbake den store navneboka vi har lånt.., litt sånn tabu tema dette med navn akkurat nå. Håper at noe lurt skal poppe opp før, som vi begge synes er fint.., veldig vanskelig det!!, før babyens ankomst..
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #14 Skrevet 5. juli 2007 Hun skal antagelig hete Julianna:) Oppkalt etter tippoldemor...
*RutIetutt* Skrevet 5. juli 2007 #15 Skrevet 5. juli 2007 Snuppa skal hete Milla:o) Storebror heter Tobias - syns de passer bra sammen:o)
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #16 Skrevet 5. juli 2007 Jeg har vært svak for Wilma/Vilma eller Wilmer. Men så fikk jeg akkurat vite at den nye bikkja til noen venner av oss skal hete Wilma!!? Hmpf....
litakine og Theodor Skrevet 5. juli 2007 #17 Skrevet 5. juli 2007 Theo(dor) - er så forelsket i det navnet... tenker på den lille gule bamsen =) Pappaen vil gjerne ha Thor, så det blir vel navnet hvis det blir en gutt nr 2. Eller hvis vi føler at Theo ikke passer til babyen - vet jo det er mange som forandrer
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 5. juli 2007 #19 Skrevet 5. juli 2007 Tuppa skal hete Guri Elise. Om d skulle bli gutt, så vet jeg ikke helt ennå. Kanskje Oscar eller Iver..
lisepia Skrevet 5. juli 2007 #22 Skrevet 5. juli 2007 Kira Isabelle blir det har.. har vi vært enige om leeeeenge.. nå håper vi bare gullet passer til navne når hu kommer ut...
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 5. juli 2007 #24 Skrevet 5. juli 2007 så vidt vi vet skal våres hete Helle Marie... men gjennstår å se da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå