Gå til innhold

hva skal gullet deres hete???:=)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke blitt 100 % enig om navnet enda, men kommer vel etterhvert:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nydelig navn, sambo elsker det:=) Sander og Tobias er hans favoritter:)

Skrevet

Fine navn begge to :) Jeg hadde jo noen favoritter først da, men sambo var jo såklart ikke enig :P

Skrevet

kjenner til det problemet ja:) haha...

Jeg og sambo har ikke blitt enig om gutte navnet dessverre... :((

Må vel sikkert "jenke" oss litt hver antar jeg;=)

Skrevet

Jenta vår skal hete Malin=)

Skrevet

Er vel bestemt Tony Leander hos oss.. men jeg er egentlig ikke fornøyd.. håper på å få pappaen med på Theo i stedet ;-)

Skrevet

Vi skifter mening hele tida.. Har levert tilbake den store navneboka vi har lånt.., litt sånn tabu tema dette med navn akkurat nå. Håper at noe lurt skal poppe opp før, som vi begge synes er fint.., veldig vanskelig det!!, før babyens ankomst..

Skrevet

Han skal hete Georg :)

Skrevet

gutten min heter også sander =)=)

Skrevet

Hun skal antagelig hete Julianna:)

Oppkalt etter tippoldemor...

Skrevet

Snuppa skal hete Milla:o) Storebror heter Tobias - syns de passer bra sammen:o)

Skrevet

Jeg har vært svak for Wilma/Vilma eller Wilmer. Men så fikk jeg akkurat vite at den nye bikkja til noen venner av oss skal hete Wilma!!? Hmpf....

Skrevet

Theo(dor) - er så forelsket i det navnet... tenker på den lille gule bamsen =) Pappaen vil gjerne ha Thor, så det blir vel navnet hvis det blir en gutt nr 2. Eller hvis vi føler at Theo ikke passer til babyen - vet jo det er mange som forandrer

Skrevet

Tuppa skal hete Guri Elise. Om d skulle bli gutt, så vet jeg ikke helt ennå. Kanskje Oscar eller Iver..

Skrevet

Kira Isabelle blir det har.. har vi vært enige om leeeeenge.. nå håper vi bare gullet passer til navne når hu kommer ut...

Skrevet

Gutten vår skal hete Damien (Tror vi)

Skrevet

så vidt vi vet skal våres hete Helle Marie...

men gjennstår å se da=)

Skrevet

våres skal hete Diana:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...