Gothminister Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Er det vanlig baby olje en kan bruke for å fjerne det? hvor lenge skal det sitte i og skal jeg børste håret hans etterpå da?
Lille L Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Hehe, fjernet det på snuppa i går og alt ble borte.. Du må kjøpe en olje på apoteket som heter Salisylsyre Olje, du smører på og lar det ligge over natten neste dag så tar du en myk børste og børster vekk det du kan resten vasker du vekk med shampo når du bader han. Det funket kjeme bra her og alt er borte.. Jeg fikk faktisk beskjed av HS at det kan hemme hårvekst, så nå er det greit og bli kvitt det.. Lykke til:)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Har faktisk bare brukt vanlig matolje jeg... funker like bra, men du må regne med å måtte gjenta "behandling" et par ganger... men heller det enn å bruke penger på en olje som visstnok skal virke med en gang. Matoljen har vi i hus uansett...
Lille L Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Åja går det ann og bruke vanlig matolje?! Hmm, hvorfor sa ingen det til meg:P men jaja, borte blir det uansett..
♥ McQueen♥ Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Er det sånn alle får eller er det bare noen som får slikt belegg i hodebunnen??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå