Gå til innhold

Hvordan få prinsessa til å sovne heeelt selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er snart ett år og frem til nå har jeg sittet ved sengen hennes til hun sovner. Hun hyler om jeg forlater rommet, og jeg har ikke orket ta opp den kampen... Men det å sitte og vente på at hun sovner i ca 30 min hver kveld er jo litt slitsomt...

Tips, råd, erfaringer- har dere noe å dele?

Er alene med henne, så mye derfor det er som det er ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ork å høre på hylingen :) varer et par dager og så sovner hun av seg selv. I begynnelsen kan du gå inn til henne hvert 5 minutt (men aldri bli sittende i mer enn 5 minutter heller) så øker du til 10 min og 15 min. Når jeg har gått inn til datteren min så har jeg gitt henne en klem og sagt at mamma er her, så har jeg satt meg på en krakk ved siden av sengen hennes uten å se på henne eller si noe mer til henne.

Skrevet

men det e rjo nettpp det; hun er vant med at jeg sitter der.....

Skrevet

Hei du !

Dette problemet har vi også hatt i akkurat 1 år nå.

Etter å ha prøvd det meste har vi nå funnet en løsning som funker for oss.

Først kjøpte vi sånn babysafe-pose fordi hun reiste seg opp så fort vi gikk ut, (denne roa hun seg i med en gang så har ikke dårlig samvittighet for at jeg "binder" henne fast), å så fant vi en cd vi fikk når hun var nyfødt som vi ikke hadde hørt på fordi vi trodde ikke det var noe for oss.

Det var altså en cd som heter "Mozart for babyer" som vi setter lavt på play ved senga hennes å nå tar det maks 10 minutt å sovne !!

Helt utrolig når vi har stressa så med den legginga et helt år så var løsninga (for oss) så lett !

Håper du finner ut av det, er ganske slitsomt å drive å liste seg ut hele tiden etter å holdt henne i hånda for å sovne.

Lykke til !!!

Skrevet

Takk skal du ha.

Vi har hatt cd på for henne siden hun var 5 mnd vi.

Men sitter dere fremdeles ved sengen hennes til hun sovner?

Jeg har funnet ut om hun kun har en tidlig lur, så bruker hun ikke så lang tid på å sovne om kvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...