Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Jeg er så trøtt for tiden. Det eneste jeg vil er å sove. Jeg sover glatt 12 timer i strekk, er våken i 1time også vil jeg sove igjen. Jeg vet at man gjærne er trøtt i begynnelsen av svangerskapet, men jeg er nå kommet til uke 20 og sove behovet mitt bare vokser. Kan jo ikke være normalt?? Noen som vet???
twoboys & a girl Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Jepp, helt normalt. Forrige gang kunne jeg uten problemer ha sovet meg igjennom de 9 mndene. Hadde eksamen i 6. mnd sovnet med bøkerne over meg, ikke mye jeg fikk lest:o)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Spørs om du mangler litt jern. Gå til legen og få sjekket det.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 jupp..ta en blodprosent...og ta flytende jern istede for piller..floradix....
Lorri Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Hei Det er akuratt slik jeg har det... har du skjekket blodtrykket ditt og blod % din.. jeg har veldig lav blodtrykk og det gjør meg sliten og trøtt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå