Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Ulla?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og kan det kombineres med noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber sammen med en veldig koselig dame som heter Ulla.. Så for gir navnet bare koselige assosiasjoner!!

Skrevet

Jeg synes det er et skikkelig koselig navn -

men engang hørte jeg om ei som het Ulla-Britt, og da måtte jeg le... Det finnes sikkert mer heldige kombinasjoner av navnet ;-)

Skrevet

Hehe huff... må være ærlig å si jeg ser for meg en narkoman...

Aner ikke hvorfor, men har sånn tanke i hodet

Skrevet

Hei, jeg synes Ulla var et utrolig artig navn.. det var orginalt men samtidig koselig..

Hva med Ulla-Mari (med trykk på Marii) eller Ulla -Marie.. ?? Hadde kanskje vurdert det selv, hadde det ikke vært for at jeg venter en liten prins:-)

Skrevet

Jeg kjenner ei utrolig koselig dame som heter Ulla. Har bare gode assosiasjoner til det navnet. Fint, søtt og ikke så mange som heter det.

Skrevet

Jeg synes navnet er flott!

Det er et slikt navn jeg selv har vurdert, men forkastet på grunnlag av at det ikke ligner på noen navn i familien (jeg er liksom glad i "familienavn", jeg da).

Synes helt klart at en liten pike kan hete Ulla!

Skrevet

Jeg må ærlig innrømme at Ulla kanskje er det værste damedavnet jeg vet om. Vet om flere koselige mennesker som heter det uten at det hjelper...

Skrevet

Ja jeg er veldig i tvil på det navnet, men jeg liker det også på en måte. Det er aktuelt å kalle babyen opp etter noen med dette navnet.. Vi vet ikke om det blir en jente da. Har egentlig et annet jentenavn på lur.. så er så usikker. Det er veldig vanskelig å kombinere Ulla med noe.. men Ulla Mari (med trykk på lang iiiii) var ikke så dumt=)

Skrevet

Kjempefint navn - men finest alene;o)

Skrevet

Ulla Kristine går jo =) Ordføreren i hjemmekommunen min heter Ulla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...