Gå til innhold

Nå tordner det og lyner skikkelig her!!! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er så spennende jeg.. litt skummelt også;) Guttungen begynte og gråte, men så sa jeg at det bare var tor som skulle slå bort regnskyene slik at det blir fint vær... :P

jaja, han lo iallefall av det:)

Meeeen, slått av tvn, bør jeg gjøre det samme med pcn??

Og hva med og ta et bad nå?? er så usikker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror jeg ville slått av pc. vår pc ble ødelagt av lynet for noen år siden så jeg gjør det alltid her etter.

Skrevet

ville nok trekt ut kontakten til pc'en ja...velkommen tilbake når været blir bedre :) (mine foreldre sin pc ble tatt av lynet...min bror kom akkurat inn på rommet for å trekke ut kontakten da blå gnister sto ut av pc'en...)

Skrevet

Hvor holder du til? Er noe lumskt på vei inn mot Fredrikstad iallefall ;o)

Skrevet

Jeg sitter i Sarpsborg, og det ser ikke lyst ut er heller.. Og jeg liker IKKE torden. Æsj... Håper det forsvinner. Men dra for all del ut alt som kan draes ut..

Skrevet

Ja, ser det kommer fra Sarpsborg... Hundene er spinnville her og det er klamt og ekkelt her. Så det kommer nok noe dritt nå snart...

Skrevet

Huff og huff. Og sambo skal skal jobbe i natt. Drar rundt 10 han.. Skal jeg gjøre da a???

Skrevet

Nei, tror du ikke det bare blåser forbi æ? Satser på det!!

Skrevet

Har virkelig tordnet i Oslo i dag. Så er litt usikker, men håper i det lengste. men får uansett ikke gjort noe fra eller til. Smeller det, så smeller det. Liker bare ikke å være alene.

*løper ut og titter litt på`t*

Skrevet

Nå sluttet det... lysnet til med en gang:)

Bor i Hamar... :)

Skrevet

Hamar er jo langt vekk fra meg. puh.. Da tipper jeg at dere fikk det været som var i Oslo i sta, og så slipper vi her nede.. Krysser absolutt alt jeg har.. hehe...

Skrevet

Ja, helt sikkert det vi har fått... nå regner det som bare det her!! hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...