Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Jeg er alenemor med dårlig økonomi, får ikke boliglån og må leie, har måttet flytte 4 ganger i løpet av de 3 leveårene til barnet mitt..
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Tja, flyttet når jeg gikk gravid, så når han var ett år, så når han var 1,5, så når han var 2,5, så når han var nesten 3,5. Men da kjøpte vi hus, så nå blir det dårlig med flytting fremover. Blir jo slik til man får stablet økonomien på rett kjøl.
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 flyttet to ganger når jeg var gravid, og har flyttet to ganger etter croft ble født. har nå flyttet inn i kjøpt leilighet og her blir vi boende til vi evt skulle bli flere enn oss to )
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Flyttet når jeg flyttet fra far, da var snuppa 1 1/2.. og flytta nå i februar når jeg kjøpte hus med nykjærsten )
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 to ganger. først til et svindyrt sted, så til min egen (lille og "sjarmerende") leilighet:)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 er nå på vår 3.flytting... finner ikke leilighet nå da, så nå er det bare pes.... skulle gjerne eid leilighet ja!!!
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 Forløpig flyttet ein gang, da eg flyttet frå barnefaren.
Marius sin mamma <3 Skrevet 5. juli 2007 #8 Skrevet 5. juli 2007 Flytta når jeg var gravid, når lillegutt var 1 mnd og holder på å flytte igjenn nå (han er 3 1/2 mnd). Slitsomt...... :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå