Gå til innhold

Kan jeg komme hit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg begynner å tro jeg passer bedre her.. *sukk* Det er ingen som liker meg på skravlesiden... HÆHÆHÆHÆ!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er veldig rart eller? Usj sier jeg bare

Skrevet

hihi... åhh.. neeej, er dere skravlere her også? Anonymt? Jaja.

Skrevet

Mange rare historier ute å går på skravle om dagene.......Sjaman, Honey og mamma25.......noen har det veldig moro.....

Skrevet

Bare kom du, vi kan krangle her og vi ;o))

Skrevet

Hæhæ. Det er ikke noe å krangle om, jeg har som vanlig rett. Jeg begynner å bli lei av det. HØHØ!

Skrevet

Hva har du stelt istand nå da??

Link??

Skrevet

Javel, hmm ??

Skrevet

eeeeh.....aaaah.....skjønner! du er rett og slett ett av disse oraklene som kan "se" oss bak skjermen? vite livshistorien, hvor mange barn vi har, hvordan vi har det med oss selv osv....?

jupp, hinter til linken du klasjet til med.....greit nok at du mener at historien er fake, vi innehar meningsfrihet og ytringsfrihet, gudskjelov, men det er ikke dermed sagt at vi trenger å være blottet for ren skjær folkeskikk vel?

Skrevet

japp..jeg er. :D

Skrevet

Ha ha, ingen liker deg her heller... Dessuten er du jo fremdeles på Skravlesiden.

Hva med et hopp ned fra hesten..?

Skrevet

Skulle du innynde deg på krangle med å være stolt over å være uforskammet på skravle,tror jeg du har driti i salaten,gitt!

Selv om vi holder til her inne,betyr ikke det at vi er blottet for folkeskikk.

Litt mer sofistikert enn som så,ser du.

Skrevet

Er du virkelig født i 1975?

Da er du kanskje den største drittungen jeg har sett fra 70åra på lenge , lenge. Du virker som en sånn harry kjerring som tror du er paris hilton, mens du drar på harrytur til sverige mens du skravler i telefonen med de like harry&skutte venninnene dine, med rullingsen i kjeften. Tror nok neppe du er noen prakt for foreldrene dine, ssSSstinkerbelle.. Sett hvordand ubehandler andre med psykiske problemer her inne også, og jeg tror DU har et jævla stort psykisk problem, nemlig egoet og nesa di.

Skrevet

Fnis.. var ikke så mye at jeg skulle innynde meg noe sted. ja jeg er virkelig født i 1975. :) sukk. Hva foreldrene mine synes om meg er nok for sukkersøtt for denne siden, og jada... jeg er forstatt på skravle.. kan vel være begge steder? Hæhæ.

Søte anonym. <3

Skrevet

Huff du er et grusomt menneske. Trodde folk født i 70årene hadde litt mer folkeskikk og litt mer mellom øra.

Skrevet

Ja. *tar med seg halen sin og går tilbake til skravlerene* de er jo festligere enn dere. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...