EnLitenPrins Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Her er tivoli i bygda...Å jeg ble kvalm etter en karusell! Har aldri sjedd før..hehe Tror jeg er begynt å bli litt gammel..hehe..Jeg som elsket tivoli før..ikke nå lenger
♥Tullerusk♥ Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 hehe..du er ikke den eneste... Synes berg og dal baner er såååååå gøy, men nå blir jeg bare redd...hehe
EnLitenPrins Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2007 hehehhe,stemmer Jeg har faktisk kun tatt berg å dal bane en gang..Og det va når jeg var i liseberg Å da var det gøy da...heheh Men tror ikkje jeg hadde tørt det nå ;o)
pandabjørn Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 hehe da har jeg vært gammel siden jeg gikk på barneskolen *ler* har aldri tålt berg og dalbane i det hele tatt, ikke en karusell som går fort en gang.. kanskje en sånn karusell som går sakte som er fra 5 år oppover hehe
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Jeg vil ta masse karuseller...men blir jo svimmel av en runde rundt rundkjøringa, så trur jeg venter noen år:)hehe
EnLitenPrins Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. juli 2007 hehehe Har dere prøvd extrem ? denn er sykt skummel....hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå