Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 hele tiden..nå er det sikkert en uke siden..huff.. flere?
Sheela-na-gig Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Jeg gjorde også det i begynnelsen, men så festa jeg en reklame for tran ved stellebordet og nå husker jeg det!
Mammaen til Nemi Charisma Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Husker det som regel men har et tips da. Selv pleier jeg å gi det under morgenstellet. Det er det første jeg gjør etter å ha tatt av pysjen og bleia. Da får Nemi luftet seg mens vi tar tran + at hun er naken så vi ungår flekker. Har et fast håndkle under hodet hennes for hun er ikke så glad i tran og har funnet ut at hun ikke trenger å svelge hvis hun ikke vil... hehe. Flaska står på badet så den er innen rekkevidde.
*orginalt* Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Skal ikke flaska oppbevares i kjøleskapet? Det er nemlig derfor jeg glemmer det stadig vekk. Glemmer å ta den med på badet.
Henriette84 Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 På badet? jeg gir til kveldsmaten, da kan den stå i kjøleskapet.. men det er lett å glemme for det da:)
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 flaska skal vel egentlig stå i kjøleskapet ja.. ellers så blir den ødelagt, blir sånn beisk(sånn dt skrives?) smak på den,... derfor eg også glemmer den..glemmer å ta den med på badet. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå