Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 er dere fornøyde? vet dere om noen som har blitt gravide mens de brukte det? ble mensen borte? merker dere eller gubben den når dere har sex? var det smertefullt å sette den inn? takk for svar;)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Jeg er kjempefornøyd nei,det vet jeg ikke.Det skal være den mest sikreste prevensjonen som finnes,skal være like sikker som om mannen hadde sterilisert seg,men ingenting er jo 100% sikkert Jeg har bare en bitteliten blødning en dag,trenger ikke noe mer en truseinnlegg Merker ingenting til den i noen samenhenger Første gang jeg satte den inn,kjente jeg ingeting,andre gang,synes jeg det var litt ubehaglig og jeg hadde sterke menssmerter den første dagen.
Taram har gutt&jente Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Fikk den for en uke siden. Har lest om jenter på nettet som er blitt gravide med den ja.. Håper inderlig mensen blir borte. Har hatt en del blødninger disse dagene, og det er visst ikke uvanlig å ha det 7-8-9 mnd etter innsetting..!! Merker den ikke ved sex. Var ikke spesielt vondt å sette inn, gikk veldig fort. Kjente litt sterke menssmerter bare.
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Jeg fikk satt innspiral for 1 1/2 mnd siden,og har hatt småblødning hver dag siden den ble satt inn,men i følge legen kunne det skje de 3 første månedene. Har hørt historier om noen som har blitt gravide,men kjenner ingen i den forstand. Merker ikke noe under sex til den. Var ikke vondt å sette den inn,hadde bare menssmerter noen dager etterpå.
Videlivi Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Jeg er kjempefornøyd! Har hørt om et tilfelle der ei bekjent ble gravid til tross for spiral, men er ikke sikker på om det var kobber eller hormon. Hormonspiral er omtrent som sterilisering... Jeg har ikke fått tilbake mensen etter fødsel ( 8 mnd siden) men jeg ammer fortsatt, så det kan være grunnen. Vi merker ingen ting. Det var kjempevondt å sette den inn, og jeg hadde smerter i ryggen ( som menssmerter) og i magen hele dagen. Måtte ta en smertestillende før jeg la meg ( hater smertestillende egentlig) Dagen etter var ale smerter borte. =) Lykke til med valget =)
meg & to små vampyrer Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 Jeg hadde den inne i nesten 6 mnd og blødde hver eneste dag. Det var et sant helvete! Tok den til slutt ut.Legen presset meg til å ha den inne mer enn 3 mnd fordi den var så dyr og fordi den ofte virket så bra når dne først virket. Ikke blitt gravid nei (hadde jo knapt sex, he he) Kjente den ikke daglig, men kunne kjenne trådene om jeg kjente etter. mannen sa han kunne kjenne trådene av og til ved sex, men at det ikke var ubehagelig. Ikke vondt å sette inn, men smerter første døgnene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå