Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var på rema 1000 på mandag og kjøpte kjøttdeig fra nordfjordkjøtt. Nå ser jeg at nordfjordkjøtt trekker tilbake kjøttdeiger solgt i rema 1000 butikker bla. på østlandet pga. salmonella. Har jo selvfølgelig fullstendig angst nå for at jeg har blitt syk - magen min er generelt i ulage for tiden, så er vanskelig å si om noe var unormalt akkurat den dagen. Off og huff. Er redd for den lille i magen nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken kjøttdeig kjøpte du da? Såvidt jeg har fått m meg var d kun sånn kjøttdeigsnabb på 750g som var solgt over hele landet...ellers var resten solgt i Trøndelag og på Vestlandet...

Den skulle ha siste forbruksdag 15.07.07

De trakk den tilbake pga mistanke om Salmonella, de har ikke funnet Salmonella...D er i følge Nordfjord Kjøtt heller ikke meldt om noen syke enda...så får håpe alt er ok!

Ble litt nervøs selv i går og...handlet sånn kjøttdeigsnabb på 750g på Rema1000 og laget til middag, rett etter middag leser jeg om dette på tekst-tv...heldigvis hadde nok Rema1000 ryddet bort alle de kjøttdeigene som skulle trekkes tilbake, for husker d var rimelig tomt for kjøttdeig i butikken! Og den jeg hadde spist viste seg å ha siste forbruksdag 10.07.07 så den tilhørte ikke d partiet m Salmonella-mistanke...

Husker du hvilken dato d var på din kjøttdeig??

Skrevet

Jeg aner ikke dato - du kan tro jeg har stått på hodet i søppelbøtten, men vi hadde alt tatt ut søpla, så borte er den. De sa på radioen nå i ettermiddag at de hadde funnet salmonella, så nå er det enda flere kjøttdeiger som kalles inn, også av andre merker. Får tenke at det jeg ikke vet har jeg heller ikke vondt av, så får vi håpe det beste :)

Skrevet

oi, skummelt da...vi spiste jo i går...huff...håper virkelig ikke noen av oss blir syke...

Håper på d beste ja! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...