Gå til innhold

sykemeldt:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj nå ble jeg sykemeldt i 2uker..men forlengelse om jeg ikke blir bedre!

Det er SÅÅÅÅ kjedelig å være hjemme hele dagen, bare fordi kroppen lissom ikke orker!

*sutre*

Vel håper jeg blir bedre, hater å være hjemme hele dagen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, det er kjedelig det vet jeg! jeg har vært sykmeldt siden 9 mai! de siste 3-4 ukene aktivt, så det hjalp litt å få komme litt på jobb

Skrevet

Vet, har vært sykemeldt siden mars, men vet jeg ikke hadde klart jobben med denne formen. Får ta en dag av gangen så går det nok:o)

Skrevet

me too =/ men jeg kommer meg hverken opp eller ut uansett da... så like greit men gud det er kjedelig og "slitsomt" å ikke gjøre noe... =S

Skrevet

blir nok til at jeg får aktiv sykemeld. om 2 uker....men vet jo heller ikke hvordan jeg utvikler meg fremover. Blir jo ikke lettere for hver uke som går heller:P

God bedring alle dere:)

Skrevet

Hva skal jeg si da som har vært sykmeldt fra sept 2005, og har ikke jobbet etter jeg var ferdig med mamma permsjon!

ble sykmeldt i dag igjen av jm.....jeg burde ha sytet og klage og ikke dere som ikke har vært så lenge sykmeldt..

men jeg har aldri klaget en eneste dag etter jeg ble sykmeldt...

jeg koser meg hjemme faktisk :)))

Skrevet

Det er jo noen som ikke syns det er koselig å være sykemeldt , og da er det vel greit å klage litt ! Må si jeg respekterer de mer , enn de som faktisk liker å være sykemeldt !!!!

Skrevet

misunner deg ikke, men jeg personlig synes det er ille å være hjemme hele dagen "bare" pga bekkenet. Jeg er ikke vant til å måtte ta hensyn til kroppen så mye som nå, har "humler i ræva" med andre ord: jeg klarer ikke sitte stille veldig lenge:P

Du skal få lov å klage du og, men mener også at jeg skal få lov å "syte" hvis jeg føler for det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...