Gjest Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Da tar jeg ferie Har vel eggløsning en gang i løpet av helga eller i begynnelsen av neste uke. Så da satser jeg på at spiren blir laget hjemme på pikerommet og at jeg er nygravert når sommerferien er over Hehe... Hvis ikke blir det pergo neste pp... God sommer til dere alle! Blir spennende å lese om dere alle når ferien er over! Blir vel mange aprilbarn neste år
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 God sommer til deg også!!! Håper det blir en liten spire på deg! Jeg håper at den allerede sitter hos meg da... ha en fantastisk fin ferie!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 heier på deg turbo! tror jeg hadde el i går,så kanskje vi får pos tester begge to etter ferien:-) jaja,sikkert...hehe. god tur og god ferie!! klem
Idun<3tosmå<3 Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 God sommer til dere også!! Dem sier jo at sommer, sol og avslapping er bra for prøvingen, så la oss håpe at alle er på 1. tri etter sommeren! Kos dere og slapp godt av!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå