Gå til innhold

Hvilke tidlige symptomer fikk dere på graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker at jeg var forferdelig trøtt en stund før jeg tok graviditetstesten, men ellers var det ikke noe spesielt. Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ble bil sjuk.......

Skrevet

hehe tante grusom .. kult nick hehe... var og er forsatt trøtt og sliten. vart ekstremt kvalm ifra ca uke 7 og fram til uke 14.. 15.

Skrevet

Fikk kvalme, brekninger, oppkast, hodepine, trøtthet, hjertebank, hovne slimhinner, ømme og vonde pupper, vondt imagen pga luft, diare osv og ble så sliten av alt det her når jeg pressa meg på jobb så da ble jeg jo syk i tillegg med først skikkelig omgangssyke, og deretter skikkelig forkjølelse og bihulebetennelse. Ingen solskinnshistorie, men det var nå sånn det var og ble det borte en plage kom det bare en ny,hehe.

Det var slitsomt! og det er fortsatt det noen dager innimellom, men nå ser jeg lyset i tunnelsen:) Det er godt det:)

Skrevet

Halsbrann og en litt gryende kvalme og overfølsom nese. Hadde kjent på dette noen dager før jeg testet. Fikk en veldig svak strek, så det var tydelig at symptomene kom omgående...

Skrevet

Huff, det høres ikke bra ut. Jeg var heldig i begge mine foregående svangerskap, få problemer før sv.forgiftning siste måneden.

Tenker på å få en til nå, har sluttet med prevensjon, men jobber ikke intensivt med saken;-) Men har følt meg litt trøtt i det siste - vi får se...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...