Adriansmor med tulla Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Va er det med disse forbaskade vesner vi må leve med dag inn og dag ut ...FAEN heller. Er varmt her idag og blir fort sliten pga at jg re gravid.. har en 7 år gammel sønn ifra et tidligere forhold som nå har ferie ifra skolen. Så dere da skjønner kan jeg ikke bare legge meg ned å slappe av for han må jo passes på. Har bekkenskade ifra første svangerskapet så jeg må gå hjemme.. uansett spurte samboer nå om ikke han kunne ta han med for jeg var sliten og da fikk jeg til svar at jeg kunne vel ikke være så sliten jeg som gikk hjemme og 7 åringen passet seg selv. Han var sliten etter jobb sier han men å handle jaktbukse for båtturen han skal i helga det orker han!!! GRRRR ååååååååååååååååååååå
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 herregud .. tydelig han ikke skjønner deg.. prøv å si det til han i en rolig tone..
Adriansmor med tulla Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2007 bli bare så sinna og såret at jeg ber han å drite i det da... hjelper ikke .har han bestemt seg for no så jør han det uansett.............
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Det eeeeeeeer så typisk! "Først meg selv, så min neste, - hvis det er til mitt eget beste!"
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 ja sjønner det.. men har du prøvd ? jeg bruker også å bli forbanna på sambo,men så forklarer jeg åssn det er og da blir han mer forståelsesfull og tar hensyn..
Adriansmor med tulla Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. juli 2007 renate slo pinadø spikern på hodet der ja!!=) Det er født uten emati beine mannfolk ass....Ja tro meg jeg har prøvd å forklare det stille og rolig før og fått samme svaret og har eksplodert i sinne... da går han litt rundt seg selv... men ender opp med at jeg står med hele greia tilslutt uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå