Gå til innhold

Bil med plass til barnevogn.

Anbefalte innlegg

Gjest ღ♥star♥ღ
Skrevet

Vi skal kjøpe oss ny bil, hvilke biler anbefaler dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

passat stasjonsvogn....bra med plass....

Gjest ღ♥star♥ღ
Skrevet

Takk for svar :)

Skrevet

diverse volvo stasjonsvogn.. fine og med god plass til vogn :)

Gjest ღ♥star♥ღ
Skrevet

Skrevet

Opel Omega stasjonsvogn er en av de aller største bilene. Vil du ha større bil og bedre plass må du opp en klasse.

Gjest ღ♥star♥ღ
Skrevet

Skrevet

Har hatt Ford Mondeo før og skal mest sannsynlig kjøpe det igjen neste år. Kjempe god bil å kjøre og stor bagasjeplass...

Skrevet

egentlig hvilken som helst stasjonsvogn... har selv en ford focus, den er helt grei den

Skrevet

Har Peugeot 807 , masse god plass der....tror jeg da hehe

Skrevet

Vi har en audi a6....kjempemasse plass i den:D Fikk emd oss en hel 3 seters sovesofa baki den hehe...ved å legge ned baksetet vel å merke;)

Skrevet

Før dere bestemmer dere for noen bil, så bør dere prøve Saab 9-5 stv. Jeg har den, og er kjempe fornøyd. Største bilen jeg har vært inni. Og en fantastisk kjøre komfort. :)

Gjest ღ♥star♥ღ
Skrevet

Takk for masser av svar jenter :)

Skrevet

Etter å ha lest innlegget med sofaen inn bak, så MÅ jeg bare fortelle... hihi Det er super god plass i en Nissan Micra også... Jeg har frakta et helt badekar baki der:) hehe det er et sånt vanlig str badekar, og ja, vi la ned setene.. Værste er det at det stakk kun et par cm på utsiden.. hehe:) Så det er større plass i en micra enn man tror:) hehe. Jeg MÅTTE bare fortelle om det her... hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...