Gjest ღ♥star♥ღ Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Vi skal kjøpe oss ny bil, hvilke biler anbefaler dere?
carina og *jentegullet* Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 passat stasjonsvogn....bra med plass....
Poteto Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 diverse volvo stasjonsvogn.. fine og med god plass til vogn
Joda, jeg vet best! Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Opel Omega stasjonsvogn er en av de aller største bilene. Vil du ha større bil og bedre plass må du opp en klasse.
nettie med 4 små Skrevet 5. juli 2007 #8 Skrevet 5. juli 2007 Har hatt Ford Mondeo før og skal mest sannsynlig kjøpe det igjen neste år. Kjempe god bil å kjøre og stor bagasjeplass...
litakine og Theodor Skrevet 5. juli 2007 #9 Skrevet 5. juli 2007 egentlig hvilken som helst stasjonsvogn... har selv en ford focus, den er helt grei den
Mazza** Skrevet 5. juli 2007 #10 Skrevet 5. juli 2007 Har Peugeot 807 , masse god plass der....tror jeg da hehe
PintSizedDictator Skrevet 5. juli 2007 #11 Skrevet 5. juli 2007 Vi har en audi a6....kjempemasse plass i den:D Fikk emd oss en hel 3 seters sovesofa baki den hehe...ved å legge ned baksetet vel å merke;)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 5. juli 2007 #12 Skrevet 5. juli 2007 Før dere bestemmer dere for noen bil, så bør dere prøve Saab 9-5 stv. Jeg har den, og er kjempe fornøyd. Største bilen jeg har vært inni. Og en fantastisk kjøre komfort.
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 5. juli 2007 #14 Skrevet 5. juli 2007 Etter å ha lest innlegget med sofaen inn bak, så MÅ jeg bare fortelle... hihi Det er super god plass i en Nissan Micra også... Jeg har frakta et helt badekar baki der:) hehe det er et sånt vanlig str badekar, og ja, vi la ned setene.. Værste er det at det stakk kun et par cm på utsiden.. hehe:) Så det er større plass i en micra enn man tror:) hehe. Jeg MÅTTE bare fortelle om det her... hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå