Hera83 Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Trenger oppdatering, har ikke sett siden mandag! Hva har skjedd?
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 josie har dratt fra "bukta" for "godt" og hun leverte et brev til skott om at han var faren til barnet til hayley. Ble så irritert når han abre rev det i stykker i dag, blir nesten for dumt... cloeys kjæreste prøve å føle etter henne osv, men ble til slutt tatt av purken. ellers planleggers det til fest for alf.
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Josie har de ordentlige farskapspapirene til ungen til Hayley der det står at Kim ikke er faren. Hun prøver å fortelle det til han andre, kommer fan ikke på navnet. Han vil ikke høre på henne. Josie har reist for godt og gitt han et brev som han river i stykker så de får ikke vite det. Hayley savner xen. Har kommet en ny dame til byen, vet ikke helt hvem hun er. Hun har i allefall en psycho x som oppsøker henne. Han slår ned Jessie. De begynner å bli close. Alfs surpriseparty skal holdes hos.. herregud hjernekapasiteten er lav i dag... Foreldrene til pippa. Ellers tror jeg ikke det var noe mer spennende som jeg har fått med meg... men som sagt... Jeg har gullfiskhukommelse om dagen så sikkert noen som vet mer enn meg!
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg ble så forbanna da scott rev brevet.. herregud,det ble faktisk for dumt.
CB-BabyBoy Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Den nye damen er da Chloe. Hun har vært med tidligere, så kjenner de aller fleste der. Jeg trodde først du mente en annen, det kommer nemlig flere inn til byen. Er jo praktisk talt kjedelig nå hehe. Og ja det med brevet og scott var utrolig teit. Hvorfor kunne hun ikke gått til Kim, Hayley eller Irene for den saks skyld... Men det blir jo ikke bra tv av sånt
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 godt å se at det ikke er bare jeg som ser den serien, føler meg som en fjortis når jeg ser den og det er noen år siden....
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #8 Skrevet 5. juli 2007 *rødme* var visst en del år eldre enn dere jeg....nei nå ble jeg flau nå..........men hva annet skal man gjøre når man kjeder seg da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå