Lilith Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Herregud som det bøtter ned i Oslo akkurat nå. Lyn og torden også. Mannen min og gutten vår tør ikke å dra fra barnehagen ennå, hehe.
Twig Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Hehehe, hatt bøttevær i mange dager vi nå flom og..:S Lyn og torden vil jeg ikke ha
Lilith Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2007 Tror det er noen sinte værguder der oppe, Twig
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Ja, nå er det bare helt ekstremt:( Jeg har faktisk aldri sett på maken!
yinyang Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Vi har knall vær hele uken vi ca 25-29 grader hver dag, og nå er det så varmt i luften, at tross litt vind og litt skyer, er det like varmt. Vært på stranda hver dag, akkurat kommet hjem nå, må hvile litt etter grillingen Hilsen Trondheim!!!
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 5. juli 2007 #8 Skrevet 5. juli 2007 Ser ut som lyn og torden kommer hit og...
Lilith Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. juli 2007 Så fint! Har sett på værmeldingen at dere har det fint der oppe, og unner dere det
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 5. juli 2007 #11 Skrevet 5. juli 2007 Her er knallsol fra skyfri himmel på andre uka, og etter værvarslet så skal det visst fortsette ut juli. Eneste minus er at jeg er på jobb, så blir lite bading før i morgen.
Katja Skrevet 5. juli 2007 #12 Skrevet 5. juli 2007 Akkurat nå har vi et skikkelig skybrudd i Trondheim, men det er egentlig bare godt. Har vært så klamt og ekkel luft i dag, godt å få rensket opp litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå