Gå til innhold

MÅ bare. Ang useriøse innlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hengt inne på bim og dib noen år og hver gang det kommer innlegg som er litt på kanten så er det alltid noen som skal leke detektiver. Jeg har også det. Ofte har innleggene vært useriøse og oppdiktet. Andre ganger har de faktisk vært seriøse....

Poenget mitt er. Spiller det noen rolle om de er useriøse da??

Selv om hovedinnlegger ikke er i den situasjonen som hun evt. dikter opp, så kan det gjerne være andre innpå her som er det. Ikke sant???

Så hvorfor ikke svare ordentlig, selv om man vet at det bare er tull. Andre som faktisk er i lignende situasjoner kan gjerne få bruk for svarene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir jo kjempe-runder her inne av disse inleggene. Jeg blir faktisk litt lei av de, for det gjør at jeg ikke tar de inleggene som virklelig er seriøse for å være seriøse. Det er jo mange eksempler på lange tråder der den ene etter den andre tenker på de og tenne lys, og så er det bare tull. Jeg føler absolutt for å "ta" de som lager slik kvalm her inne. Så, jeg er for en detektivvirksomhet for å finne de, og HETSE de som lager teite tulle inlegg.

Skrevet

men rullebulle da, ingen kan jo med SIKKERHET VITE at et innlegg er tulleinnlegg, og da er det jo kjempe horribelt å hetse noen som allerede har det tøft? tenk på det du!! hadde vertfall ikke ønsket å trykke noen lengre ned i driten bare fordi jeg ble irritert fordi det KANSKJE var et tulleinnlegg...?

Skrevet

og må bare tilføye poenget til dirtsa også her, selv om det skulle slumpe å vere et tulleinnlegg, så har gjerne andre behov for å lese de svarene som måtte rulle inn- for uansett syk situasjon som beskrives så finnes det sikkert noen i samme situasjon desverre.. vi lever i en mangfoldig verden, og mange syke situasjoner kan oppstå innenfor alles fire vegger, bare så det er sagt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...