Gjest Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 visste ikke at d var tiden for det enda jeg ) er han tidlig ute, eller er det normalt? når begynte deres?
summer85 Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 jeg syntes det hørtes tidlig ut =) men så husker ikke jeg akkurat nå når min gutt begynnte å krabbe.. hehe
Monajenten Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Min gutt er født dagen før din og han har også begynt å bevege seg masse. Kommer seg ikke helt fremover, men 360 grader rundt og rundt;) Syns også det virket tidlig, men kanskje det er vanlig? Husker heller ikke når jenten min begynte å krabbe.
Honningmelon Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Hvis han krabber på alle fire er det veldig tidlig, ja.
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 krabbe av og til faller armene ned, og da skyver han seg med føttene nedi, og rette ben, rumpa rett opp, så er jo litt av begge deler da! men er jo første dagen ;o)
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 min-født 1.feb krabber ikke på alle fire men hu aker seg rundt i rommet plutselig er hun på kjøkknet ellr i stua:P må følge med hele tia:P så hun krabber jo eegentli da hehe oxo står hun nesten på hode og sparker fra med beina skikkeli festli:P
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #8 Skrevet 5. juli 2007 hehe, ja kjempegøy, men nå må jeg ha øynene på han hele tiden ja! nå skal han nemlig fange pus, hihi :oD så tidlig ute jenta di er da, morsomt )
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 5. juli 2007 #9 Skrevet 5. juli 2007 hehehehe ja nå får pus det travelt j:P ja det er gøy og se men nå må man jo passe på hele tia hehe i dag rulla hun ut av senga mi selvom jeg hadde lagt puter på hver side heldivis lå det en dyne på gulvet så når jeg kom inn lå hu på gulvet og glisa hoho
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 5. juli 2007 #10 Skrevet 5. juli 2007 Sønnen min var også 5,5mnd når han krabbet ordentlig på knæra. Var 9mnd da han gikk uten støtte! Så ja, det er tidlig! Dattera mi på å snart 9mnd, åler seg bare fremover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå