Gjest Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 visste ikke at d var tiden for det enda jeg ) er han tidlig ute, eller er det normalt? når begynte deres?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Det er nok litt tidlig det ja,men så kjekt.Her begynte gullgutten å åle seg ganske tildig,men rett etter at han var blitt 7 mnd begynte han å krabbe.Jeg hadde jo ikke trodd at han ville begynne å krabbe,da han ålte seg så fort omkring. Prinsessen min begynte å krabbe på 6 mnd dagen.
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Nei, det skjønner jeg, for det er jo ikke alle som krabber, de finner heller sin egen teknikk og holder seg til den ) Men han skjønte vel at det var mulig å komme seg ENDA raskere frem ved å reise seg litt mer, hehe ) Da var jo jenta di tidlig ute ettersom jeg skjønner! )
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Ja,hun var det og gullgutten var vel ikke akkurat sen han heller
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Moro ) Min første gjorde også det, og gikk når han var 9 mnd... Da hadde han gått rundt bordet siden han var 7 mnd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå