Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

visste ikke at d var tiden for det enda jeg :o) er han tidlig ute, eller er det normalt? når begynte deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok litt tidlig det ja,men så kjekt.Her begynte gullgutten å åle seg ganske tildig,men rett etter at han var blitt 7 mnd begynte han å krabbe.Jeg hadde jo ikke trodd at han ville begynne å krabbe,da han ålte seg så fort omkring.

 

Prinsessen min begynte å krabbe på 6 mnd dagen.

Skrevet

Nei, det skjønner jeg, for det er jo ikke alle som krabber, de finner heller sin egen teknikk og holder seg til den :o) Men han skjønte vel at det var mulig å komme seg ENDA raskere frem ved å reise seg litt mer, hehe :o)

 

Da var jo jenta di tidlig ute ettersom jeg skjønner! :o)

Skrevet

Ja,hun var det og gullgutten var vel ikke akkurat sen han heller

Skrevet

Moro :)) Min første gjorde også det, og gikk når han var 9 mnd... Da hadde han gått rundt bordet siden han var 7 mnd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...