Gjest Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Var på kontroll i går, gutten vår er frisk og rask, og litt av en ertekrok. Hver gang legen skulle se på navlesnoren, så kom det en liten fot og dytta den vekk, hihi... Men jeg har snakket mye med en jordmor der oppe, pga fødselsangst og greier. Har ikke så lyst til dette her, jeg...Huff. Men hun ene jordmoren der er som sagt bare SUPER! Hun er så søt og snill, og skryter alltid av den fine magen min. I går ville hun at jeg skulle komme opp for å se på fødestuene, så jeg visste hvordan det så ut. Det var ikke noe koselig, akkurat, masse apparater og ledninger og greier. Men hun forklarte om senger, saccosekker, badekar og greier. Hun hoppet til og med opp i sengen og demonstrerte hvordan man kan ligge/sitte/stå på knærne osv... Da ble det mye bedre! Jeg har begynt å tenke som så at selv om jeg er redd, så kommer babyen ut enten jeg vil eller ikke. Da er det litt godt å tenke på at disse søte englene ser ekle ting hver eneste dag, og at hvis man ligger der halvnaken og føler seg liten og ekkel, uansett om man promper litt, kaster opp, til og med kanskje bæsjer litt på seg, så er de der og trøster og klemmer deg. De bryr seg overhodet ikke om man gråter, skriker, sutrer eller banner. De vil bare hjelpe til så godt de kan, og sørge for at man føler seg trygg. Jeg er mye roligere nå... Jeg aner jo ikke hva jeg går til, det kan gå kjapt og greit, eller det kan bli langvarig og tøft. Men uansett så er disse englene tilstede og skal hjelpe meg på alle mulige måter! Jeg måtte bare skryte av dem, that's all... :-)
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Flott, jeg skal også føde på riksen, så bra du har et godt intrykk av jordmødrene der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå