Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 hva er timelønnen etter 4 års annsinitet??
Fabelaktiv Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 hehee - tenkte at det er sæææææææææært å spørre om for jeg tenkte selvfølgelig om det var noen barn eller ungdommer her som ble tvunget i arbeid sååååååå teit er jeg
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Jobber med noen BUarbeidere, og de har en årslønn på 249 000 vet jeg. Timelønn har jeg ikke spurt om. Dette er kommunal lønn vel og merke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå