Gå til innhold

Helvetes TR..

Anicol*Blir det pergospire?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom brutalt og nådeløst på jobben. Blei så skuffa at jeg gråter litt ennå.. Var så sikker på at jeg var gravid.. Jaja, får bare fortsette å prøve=(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da.. Ja, kjedlig å bli skuffet. Jeg kommer nok til å bli skuffet når mensen kommer på søndag også.. All denne ventingen og forhåpningen -så ingenting!

Ikke gråt du -tenk hvor glad du blir den gangen du endelig blir gravid, spesielt etter disse skuffelsene! :)

Skrevet

Uff, hater å vente.. Er så utålmodig. Men klaffer nok til slutt=) Håper det går bedre for deg da=)

Skrevet

Takk! :)

Ja, det går vel før eller sener for oss begge.. :)

Vanskelig situasjon å være tålmodig i! :) Hvis jeg ikke er gravid nå skal jeg i hvert fall få malt vinduskarmene! :)

Skrevet

Hehe, og jeg skal farge håret. Er det farlig egentlig? Har hørt at det ikke er bra, og har hørt at det ikke skal ha noe å si

Skrevet

Hadde ikm igår. Har vært mer sikrere på at jeg var gravid denne gangen også. Men fått spotting idag, så tanta kjem vel iløpet av natta :( Ingen sommerferie på tanta nei,usj ass....jaja, så var det ny prøvetid for meg og samboer og da....

Lykke til videre...

Skrevet

Får håpe du tar feil og den ikke kommer da=) Hvis den kommer, så får du ha lykke til i ny pp=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...