Gå til innhold

er dette festesmerter eller kva er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle ha mens i går...i går før jeg la meg kom det bittelitt friskt blod p papiret,helt rødt friskt....har hat enorme mens smerter....i dag før jeg gikk på arbeid stappet jeg i en tampong...men når jeg skulle skifte var det bare en dråpe friskt blod på den....ingen ting mer har komt.....testet negativt på tirsdag....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Test igjen!!! Vet ingenting om festeblødninger og sånt... Men hvis du ikke blør noe, og du er over tiden ville jeg testet!!! Spennende!!! Krysser fingrene for deg!

Skrevet

forrigen måned opplevde jeg akkurat det samme. kun en dråpe fiskt blod på dopapiret. Det kom ingentingen mer, før dagen etter (litt brunt). og så kom mensen igang. Hadde også menssmerter helt fra EL omtrent, og lurte på om jeg kunne være gravid. Jeg var ikke det desverre..Hvis det ikke blir mere i løpet av en dag eller to, kan det jo være en festeblødning, men siden det er omtrent tid for mensen for deg, tipper jeg det desverre er mensen. Ta en test om en dag eller to så er du sikker!

Skrevet

Jeg hadde ikke festesmerter, men jeg hadde festeblødning. Det var 2-3 dråper blod på papiret en uke før ikm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...