Gjest Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Hvordan lager man pizza med kylling? Ser for meg at den vanlige pizzasausen ikke blir så god til kylling? Dere som har laget pizza med kylling, hvilken type saus bruker dere?
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 kan bruke vanlig pizza saus, men jeg ville gjort slik: Bunn Pizza saus ost kylling (hvis det er filet må det stekes først!-gjerne godt med kryddr...) Kjempe godt med sopp oppå også;=)
Gjest ->>- Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Det varierer. Av og til tomatpuré; andre ganger hjemmelaget saus basert på mel, vann/melk, krydder og chilipaste; innimellom sånne ferdige dolmioglass. Funker fint, men nå aner jo ikke jeg hva du legger i "den vanlige pizzasausen" da. =)
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Hehe... Nei burde vel presisert ;-) Bruker en boks med hakkede tomater og litt krydder. Så det går greit med vanlig pizzasaus altså? Chili må jeg nok unngå siden jeg ammer en liten en på 3 uker osm får fort vondt i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå