Prinsen_til_mamma:) Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 noen som kan fortelle meg kjapt om dette???
tripp-trapp-tresko-mamma:o) Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Da jeg var på det med nr.2 kjente de innvendig om livmormunnen var modnet. Sjekket blodtrykk. Hadde på beltet for å sjekke evt. kynnere. De spurte meg om jeg hadde lyst til å sette i gang fødsel og da sa jeg "Jepp!" Så var det stikkpiller med hormoner hver 4. time til de ga meg petidin klokka ti på kvelden, slik at jeg kunne sove. DA begynte ordentlige rier og 2 1/2 time etterpå var gutten ute:o) Ble vel litt lengre enn kjapt dette...
Plutselig_gravid Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 var først til jordmor (på kk) der hun sjekket modning, kjente på magen, blodtrykk. Deretter en halvtime med sånn bånd rundt magen som registrerer sammentrekninger og bebiens hjertelyd. Så inn til legen. Han tok ul for å sjekke fostervann og slikt. Så rett hjem å vente 3 dager til neste overtidskontroll.............
Tpop Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Som en vanlig kontroll egentlig. Ikke noe ekstra. Det hadde ikke gått 14 dager over så da var det ikke snakk om noe igagsetting her hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå