Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Jeg skal fortsette å studere etter nyttår som kommer og da er det kun min kjæreste som jobber og har inntekt, nå får jeg fødsels stipend. Mye mulig jeg skal lese fag som privatist hjemme etter nyttår mens jenta på da 10mnd er hos dagmamma/barnehage.. Får man noe støtte da? kan jo ta ut kontantstøtte mens jenta er i privat dagpass,sant? men hva gjør dere som har det sånn? er så redd for at kjæresten min må bruke hele lønna på barnehage og husleie om jeg ikke får noenting...
Arb.ledig husmor Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Eg lever nå på barnetrygd, og fra oktober også kontantstøtte... Ellers leve vi kun på sambos lønn.... når du er stundent får du jo lån, og det er jo en liten slump i mnd...
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Hei, e jobba ikke før e blei gravid for e gikk på skole, fikk ikke jobb da e gikk gravid heller=(går fortsatt hjemme med sønnen min han er 2år og 5mnd pluss e har fått ei snuppe til. Så her klarer vi oss på en lønning pluss kontantstøtta og barnetrygd.. er voldsomt hardt,men det går akkurat-må bare være innstilt på å ikke junne kjøpe alt en har lyst på. Og vite at det bare er for en kort periode i livet ditt:) Tilbake til saken,om e ikke tar feil så tror e du får ekstra stipend fra staten når du studerer..er ikke helt sikker. Og ja kan ta ut kontantstøtta da ja=)
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Vi har nå levd på min manns lønn i over 2år. Fra eldste sønnen min ble født!
♥Cherrypie♥ Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 hvor mye er kontantstøtta på om man ikke barnet i barnehage i det hele tatt+?
90210 Skrevet 5. juli 2007 #8 Skrevet 5. juli 2007 Jepp vi lever stort sett på sambo's lønn nå, + barnetrygda da... Jeg går arbeidsledig hjemme med dattera våres.. Men jeg skal tilbake i jobb da hun er rundt 1 år. Da skal mamma være dagmamma for henne til hun er ca 2 år, så skal hun i barnehagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå