Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Hehe, er så sinnsykt kvalm og matlei.. :-( Hva skal du ha til middag, og hva er favorittmaten?
tripp-trapp-tresko-mamma:o) Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Her om dagen kjøpte jeg en spiralloff og smurte snitter med masse godt. Mannen ble gledelig overrasket og selv syntes jeg at det veldig godt. Sliter selv med lite matlyst. Idag blir det risgrøt med masse kanel... Er veldig fødeklar ja...
Anquor Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 held på å lage heimelaga pizza, men typisk så er det ikkje meir mjøl igjen, så må på butikken å handle, men er så svimmel så må ligge på sofaen litt å samle krefter til bitikkturen...... uff for et ork å vere gravid....
lengter daler ned i skjul... Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 vi skal ha fiskeburger, fiskekaker i hamburgerbrød, med remulade og annet tilbehør.
Piipii Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Her skal vi ha fiskegrateng, med gullerøtter og poteter:) Har helt dilla på det jeg da, hehe. Hva med taco, spagetti med kjøttsaus, stekte kjøttpølser md ertestuing, fiskekaker med makaronnistuing og gullerøtter, amrikanskgryte med baguetter og sallat, kylling gryte med ris, løvstk med pomfrits og sallat eller baktpotet med masse digg oppi;) Her var noen tips ihvertfall:)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 noen forslag: pannekaker pizza lasagne med loff og salat kok laks med tilbehør grillmat, f.eks grillribbe, pølser, flintsteik o.l wok med kylling pai baguetter med deilig pålegg løvsteik i pitabrød med salat kylling, ris og salat kyllingsalat spagethi og kjøttdeig koteletter med fløtebakte poteter og grønnsaker
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. juli 2007 Hehe, all denne deilige maten... og så er det ingenting som frister!! Isj... Har lyst på mcdonalds burger, men er 45 minutter å kjøre dit, kan jo ikke slå til med det! ;-) Hmm, pitabrød med noe... Arg, så vanskelig!! Har egentlig kun lyst på skikkelig godt stekt (dvs nesten svart) bacon!! Hehe, ikke noe sammen med det!! Eller fårikål, dvs bare kålen, liker ikke sauekjøtt! ;-) Å, herlige gravide tider!!
Adriansmor med tulla Skrevet 5. juli 2007 #9 Skrevet 5. juli 2007 ååå fikk lyst på fårikål men gadd ikke å lage det... i 30 varmegrader... kan noen lege fårikål til meg
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 5. juli 2007 #10 Skrevet 5. juli 2007 vi skal ha kjøttkaker, poteter, gulrøtter og kålrabistappe. Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!!!
kaur *har født!* Skrevet 5. juli 2007 #11 Skrevet 5. juli 2007 I dag blir det hjemmelaget Indisk kylling, dall og frønnsaker med ris. Egenhendig hentet av min mann hos naboen ;-) Mangler egentig bare nan eller roti...
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 5. juli 2007 #12 Skrevet 5. juli 2007 i dag her jeg hatt fiskekaker i brun saus, med poteter og kinakål.. NAM!!
twoboys & a girl Skrevet 5. juli 2007 #13 Skrevet 5. juli 2007 Den evinnelige middagen altså, skulle kommet i tabelett form spesielt nå. Har hatt lyst på reker, loff og majones nå snart to uker, men kommer meg aldri ut å får kjøpt det.
EnLitenPrins Skrevet 5. juli 2007 #14 Skrevet 5. juli 2007 Noe som er enkelt å godt er ! Grønsaker,ris og pølser stek grønsakene,kok risen,kutt opp pølsene og bland alt sammen! snadder ;o) Og så smaker det extra godt med bgasrtomat krydder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå