Gå til innhold

hvem her har handlet på den nettsia hvor alt koster under 200 spenn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg bestilte no greier derfra og sånn oxo fylte jeg ut alle sånne opplysninger som man må..MEN så fikk jeg en mail om at fødselsdato ikke var blitt registrert så jeg sendte dem fødselsdato igjen...

så får jeg enda en mail om at det er noe som er feil for jeg blir ikke registrert så di spør om jeg kan sende person--nummer eller kontonummer... (jeg har bestilt varene på sånn hentelapp man betaler på posten) hvofor vil di ha bank-nummret mitt da lissom?

er det no mystisk her eller er jeg litt overnærvøs? (må bare få si at jeg har blitt snylta på nett før for 700 kroner,så jeg stoler ikke på noen egentlig)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har opplevd samma greia eller??

Skrevet

er det www.nok200.com

ikke noe tull der er kjempefornøyd jeg...

Skrevet

hmm jaha ok..men hvorfor må jeg gi bort person-nummer eller bank-nummer da? skal jo betale sånn hentelapp jeg...syens bare det var litt merkelig.. hva er trygest og oppgi isåfall?

Skrevet

tja det vet jeg ikke noe om...send dem en mail...det gjorde jeg og fikk svar på 5 min...

jeg har ikke oppgitt fnummer eller kontonummer

Skrevet

Gi personnr ditt. det må man også oppgi når man handler på babyjungle.ne

Skrevet

Har handlet på nok200.com, hvis det er du mener, veldig fornøyd. Har ikke oppgitt person nummer eller konto nr!!! hadde ikke gjort det...

Skrevet

hmm tja vet ike hva jeg skal gjøre men sender dem en mail igjen så får vi se.=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...