Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Heh..ja. Jeg er ikke så begeistret for samer så nei takk. Foretrekker menn fra litt sydover i landet. Har noe med dialekt og slikt å gjøre så samen kan du ha for deg selv.
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Hvorfor ble jeg anonym på svaret mitt? Jaja.. uansett: Ellers takk
Teltpluggen Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 *Plukke sammen biter av meg selv* DET ER VEL IKKE MIN FEIL AT JEG FALLER SAMMEN!!!!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Er det samene som skal få gjennomgå nå? Hva har de gjort galt?
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #8 Skrevet 5. juli 2007 Faller du samen eller faller du FOR samen? Med sånne tendenser som det der vil jeg rett å slett tro du er gravid, klassisk symptom!!!
Teltpluggen Skrevet 5. juli 2007 #10 Skrevet 5. juli 2007 Åh? Jamen.. Pokker.. Det får bli DITT ansvar å si det til broren din altså..
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #11 Skrevet 5. juli 2007 MITT ansvar??? jaja må man so må man, menne burde tenkt dåke litt om ass!!! Du får heller forklara an fint atte han ska bli onkel i SAME slengen då
Teltpluggen Skrevet 5. juli 2007 #12 Skrevet 5. juli 2007 Må vel gjer da.. Håpa ikkje an falle SAMEN han og då.. Hadde vært litt domt me to SAMENfalne..
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 5. juli 2007 #13 Skrevet 5. juli 2007 no vart det nok! -sa den anonyme og trakk seg tilbake til same kroken sin.
PintSizedDictator Skrevet 5. juli 2007 #16 Skrevet 5. juli 2007 *vifte med sameflagg og synge samesang* lelålilålilålileeeeeeeeeååålileeeå... samen i meg kom frem....
PintSizedDictator Skrevet 5. juli 2007 #19 Skrevet 5. juli 2007 næh...eg e bare same old me;) Hva kaller de samiske prøverørsbarn? Jukselapp:P hahaha;)
eh81 Skrevet 5. juli 2007 #20 Skrevet 5. juli 2007 Holder på å le meg ihjel;) sitter alene hjemme og ler høyt for meg selv! håpe ikke naboen hører for da tror han jeg er gal! men det er jo han også, så det er jo SAME faen:)
PintSizedDictator Skrevet 5. juli 2007 #21 Skrevet 5. juli 2007 hihi...din jævla fløttsame:P Leeeeer di av oss....giiiid så umodent:O Og vi som forsøker at føre en dannet samtale:P La oss ha det koselig SAMEN;D
PintSizedDictator Skrevet 5. juli 2007 #23 Skrevet 5. juli 2007 NEI!! Eg nekter å forholde meg vennlig samen med deg:P Samer e frekke og flyttbare....de kan være samen samen...eller...eh...samen:O
PintSizedDictator Skrevet 5. juli 2007 #25 Skrevet 5. juli 2007 Det kan være det same:P Reinsdyr har horn, de flytter seg ikke frivillig...de spiser reinlav og koser seg, helt til det kommer en fløttsame og pirker i pelsen dens...da blir reinsdyret helt ifra seg og feller hår så samen blir aldeles bekledd i grå pels...Da går han i ett med laven og kan ligge der å sniktitte på vill og heit reinporr:D Så kom det en isbjørn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå