winneboo Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Er det sånn at p-pillene ikke funker som de skal da? Vet ikke hvor jeg har det fra, bare kom til å tenke på det nå, å ble litt usikker.
pøber´n & je Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Er ikke så lenge siden jeg hørte det samme, men om det er sant, det vet jeg ikke.
winneboo Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2007 Oki da var det kanskje noe i det da. Noen som vet helt sikkert her ???
Gemini77 Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Noen anti-biotika kurer kan redusere virkningen av p-piller ja. Det skal stå i parkningsvedlegget regner jeg med.. Men jeg vet at man skal være ekstra forsiktig mens man er på kur om man ikke ønsker å bli gravid.
winneboo Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2007 Har ikke pakningsvedlegget lenger Søren å at jeg ikke tenkte på dette før...arg..
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 ER jo bare å søke opp på www.felleskatalogen.no, og lese pakningsvedlegget der =)
winneboo Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. juli 2007 Oki takk Gikk inn der å leste å det stod ingenting om at p-pillene ikke funker som de skal så da kan jeg vel bare slappe av? Vis ikke er det ikke for sent å ta en angrepille da,men blir så dårlig av de pillene.
winneboo Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. juli 2007 Bahhh nå fant jeg det... kan nedsette virkningen av p-piller ja.. blæææ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå