Gjest Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Jordmor trudde ikke det skulle feste seg sia jeg er 2 gangsfødende,men det hadde det gjort nå...er så gla fordi nå kan jeg slappe mere av visst vannet går først=)
lallu, fikk jente 25.juli:) Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Hei!! Godt å tenke på at hodet har festet seg med tanke på om vannet går:) Men bare en liten tanke. Jeg var innlagt på sykehuset for ca 2 uker siden med rier... Fikk da beskjed om at hodet hadde festet seg. Riene stoppet opp igjen så jeg fikk dra hjem igjen. Ble innlagt nå igjen med rier, men stoppet da opp igjen etter ørten timer! Men alle som undersøkte meg da sa at hodet ikke var festet,,, jeg sa at hodet var festet forrige gang jeg var på sykehuset, går det ann da spurte jeg at det løsner igjen...??? Da sa de at det kan skje med fleregangsfødende at det løsner igjen... Jeg har måttet ligget veldig mye pga at jeg ikke har vært frisk, så det kan være det som gjør at det har løsnet igjen, det blir ikke så mye press nedover... Men nå får jeg lov å være mer oppe, så da håper vi at det fester seg igjen... LYKKE TIL TIL DEG:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå