Anonym bruker Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Hjelp! Gifter meg på lørdag og har fått en stor innebygget kvise mellom nesa og munnen. Hva gjør jeg...Så typisk! Ikke hatt en eneste kvise i det siste, så måtte det komme nå
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Basiron!!!!!!! Rense godt å legge deg med et tynt lag basiron der det spretter frem. Ikke klemme, da blir du verre!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Eller kjøpe SebaMed antikvise gel. Smør på om kvelden før du legger deg - dagen etter har den tørket inn. Fåes kjøpt på apoteket. Lykke til =)
Kiwien Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 Hvordan gikk dagen din? var det kvise-krise, eller gikk det bra?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #8 Skrevet 11. juli 2007 Sier det igjen: smør på såpe og vask av, gjenta flere ganger om dagen. da tørker den ut. når du får fett etc oppå tetter det seg enda mer igjen, og da utvikler den seg til et stort mareritt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå