BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Hei. Jeg lurer på om noen vet om det er veldig dumt å prøve å bli gravid rett etter SA? Noen anbefaler jo å vente en mens, men er det farlig å ikke gjøre det? Lurer også på hvor fort HCG-nivået synker etter en SA, slik at en evt graviditetstest ikke viser feil? Takk for svar
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Jeg fikk beskjed om at jeg kunne ta en graviditets test etter 2 uker da skulle den ikke vise positivt lenger. Jeg har også hørt at jeg kunne begynne etter 1. mens, men jeg tror ikke det gjør noe om du prøver før. Det har vell noe med at vi skal kunne oppdage hvis det ikke er som det skal, eventuelt rester igjen osv. Hvis det er noe trøst kom min mens etter 4 uker som om aborten var en mens periode, hvis du forstår hva jeg mener.Så da var kroppen klar igjen. Lykke til med prøvingen de sier jo at vi kan bli lettere gravid etter en abort, så krysser fingrene for deg;-)
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Vi ventet ikke etter min MA, men hadde en mens før jeg ble gravid, i etterkant er jeg glad for det. Jeg tror ikke kroppen blir gravid før den er klar for det uansett! sett i gang når dere føler for det... Lykke til!!!!!!!!!!!!!!
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2007 Tusen takk dere! Åhh..håper det ikke behøver å ta så lang tid før det sitter en ny spire klem til dere begge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå