Gå til innhold

Bare jeg som synes at Facebook er teit ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er vel bare to på jobben somikke har Facebook profil, så jeg har skjønt at jeg er skikkelig ut.

Flere som meg eller ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har facebook, men synes alikevel det er teit. Teorien min er at folk du har mistet kontakten med er det en grunn til at du har mistet kontakten med liksom. HAHA! Jeg har det bare for å se hvor mange som savner meg.. aahhhh... så godt få påfyll av ego!!

Skrevet

veldig teit...

og nei, jeg har ikke...og ikke gidder jeg og ha det heller....

Skrevet

Syns det var superteit selv jeg, men "måtte bare titte" da, og nå har jeg fått litt dilla :)

Skrevet

Er enig med (S)TinkerBelle <3 jeg. Men jeg har ikke profil av den enkle grunn at jeg syns ikke noe om at andre enn meg skal ha copyright på mine bilder og informasjon om meg og mine.

Skrevet

Jeg innrømmer glatt at jeg ikke leste de reglene før jeg ble medlem.. men så har jeg ikke info om barnet mitt på facebook så det er kun meg selv det går utover... Jeg dytter aldri barnet mitt forran meg og mine meninger på nettet. Ikke her, ikke på blink, osv.. :)

Skrevet

Eg har, men lure på om eg skal slette den igjen... De eg har som venner der, er jo enten folk eg ikkje har snakka med på 10 år, eller sånne som eg likevel har kontakt med på msn/sms en gang i blant... Og da synes eg at msn er et bedre sted...

Skrevet

Nei det gjør ikke jeg heller. Men er nok mest tanken som er ekkel, at noen der ute skal ha rett til å selge informasjon og evt bilder av meg og evt andre, hvem jeg er venn med osv om jeg skulle slumpe til å bli kjendis eller omkomme eller noe. Liker det ikke. Ungen min er forskånet fra å være bretta ut på pixo eller her for den saks skyld, jeg styrer det. Men mye annet man an finne på å legge ut eller skrive om som på et forum som dette blir "borte" mens på facebook lagres det selv om du som bruker sletter profilen.

 

Hver sin lyst, men jeg lar vær.

Skrevet

Enig med deg der... :)

 

 

Skrevet

Jeg har ikke profil og blir så lei av at alle snakker om facebook hele tiden. Er kanskje kjipt å gå glipp av ting (eks fest el) fordi det bare legges ut på facebook (tror ikke det har skjedd, altså), men hvis de ikke gidder å sjekke gjennom hvem som er på listen eller hvordan det fungerer, og så tar kontakt via annet medium, så tenker jeg at da vil de ikke sterkt nok at jeg skal komme, og da kan det være det samme. Gjør meg ikke noe å gå glipp av ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...