*RutIetutt* Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Noen som vet hvor? Volvat? Er det dyrt i så fall...klarer bare ikke slå meg til ro med at alt er ok....selv om vi var på føden i natt....lang ventetid?
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Var du på føden i natt?? Har ikke fått m meg hva som har skjedd jeg da...Ble du ikke sjekket ordentlig da?? Jeg var der tirsdagskvelden og følte jeg ble grundig sjekket...Uff da...ikke kjekt å være urolig i allefall.... Har ikke tatt ekstra ul jeg da, men har lest her inne...Volvat er vel størst sjanse for å komme til uten venting, men der koster d en del tror jeg... Ellers har jeg lest her inne om folk som har vært til en på Nesttun?? Tror d kostet 170 kr el noe hvis jeg ikke husker feil?? Mener Sauen var hos han, og mamma 1.gang 16. august... Hvis du søker i gamle innlegg finner du d kanskje??
*RutIetutt* Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2007 Ja - pga lite liv. Skrevet et innlegg om det lengre ned her... Ja, det ble vel skjekket det som kunne bli sjekket, men jeg var så trett og sliten at jeg følte jeg glemte å spørre om alt mulig....og er ikke så veldig mye mer liv i dag. Blir jo helt utslitt av å være så bekymret hele tiden:o( Legen som tok ul snakket ikke så mye, men jeg fikk jo beskjed om at alt så bra ut...men han kunne ikke svare meg på hvorfor jeg plutselig kjente så lite liv. Så at babyen bevegde seg på ul`en, men kjente det ikke....hjertelyden på sparketesten var visstnok grei også. Fikk beskjed om å komme igjen om det ikke ble mer liv, men føler jeg "maser" sånn siden jeg nettopp har vært der og alt var greit liksom...de har jo nok å gjøre;o/ Hva var du inne for på tirsdag da? Var alt bra? Nei, det er noe dritt å være så bekymret....har bare lyst å få henne ut NÅ, så jeg vet at alt er bra....
Happy H Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Volvat (tror dettekoster 790kr, litt usikker) Majorstuaklinikken i Bergen så har eg og hørt om en på nesttun, men kan ikkje huske navnet på han.
*RutIetutt* Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2007 Takk for svar - noen andre som aner noe om denne på Nesttun?
Happy H Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 FANAKLINIKKEN OLAV STOREIDE SPESIALIST KVINNESYKDOMMER OG FØDSELSHJELP Nesttunv 109 5221 NESTTUN Tlf: 55130720
Happy H Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 Hvis du får en time her, gidd du gi en tilbakemelding på kossn d va,kor lang ventetid d e og pris?
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 5. juli 2007 #8 Skrevet 5. juli 2007 Var der for lite/ikke kjent noe liv jeg og...hele tirsdag var snuppa helt stille, uten bevegelse...Begynte å bevege seg litt akkurat i d vi gikk inn på føden, og kom seg betraktelig etter at ctg båndene var satt på...tror d strammet på hun, for hun beveget seg bra da...ul viste at alt var fint, og heldigvis har hun beveget seg masse i hele går og i dag, så jeg er beroliget nå...men skjønner deg veldig godt..kjenner følelsen ja...er noe dritt rett og slett... Du kan jo ta en telefon opp bare for å snakke m de...si d som d er, at du var der, og alt så fint ut, men at du fortsatt er bekymret fordi du ikke kjenner noe særlig...si at du var trøtt og sliten i natt og ikke fikk spurt om alt du lurer på... Vil ikke kalle d å mase jeg da...fikk og samme beskjeden som deg, jeg måtte bare ta kontakt igjen dersom jeg ikke kjente liv...Legen presiserte og at d var mye bedre å ringe ti ganger for mye enn en for lite...og han sa at de sjekker heller ti ganger for mye enn en for lite... masse lykke til i allefall Håper lille Milla snart viser deg at hun har d bare bra...
*RutIetutt* Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. juli 2007 Tusen takk, Happy H....får høre med samboer om vi skal ta en tlf dit og høre...skal gi tilbakemelding hvis vi bestiller en time, ja.
*RutIetutt* Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. juli 2007 Bra at alt er bra med lillesnuppa di da:o) Jeg kjenner litt mer liv nå faktisk (spiste meg litt sjokolade...), så får håpe alt er greit. Det er liksom om kvelden jeg må se det an -er da hun bruker å være super-aktiv... Får snakke litt med samboer og se om vi kanskje bestiller oss en privat ul bare for å skjekke alt vi lurer på...får de hvordan det arter seg utover dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå