rampeguttmammaen:)) Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Oblatene til bilen.. Jeg kjøpte bilen i begynnelsen av mai og da skulle bileieren ha betalt årsavgiften. Omregistreringen er betalt for lenge siden. Jeg har ikke fått disse klistremerkene ennå, hva gjør jeg da?
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Jeg har ikke fått de, men det er nok fordi jeg betalte de for sent.. da må man (tror jeg) ned på biltilsynet og hente de... Bilen står på eksen, så egentlig gir jeg litt faen...
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Ring til biltilsynet der du bor, de kan skrive ut til deg. det måtte vi gjøre ett år da oblatene aldri kom selv om vi hadde betalt.
Sjokoholikern Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Jeg har ikke fått disse klistremerkene enda heller. Har du fremdeles kontakt med den tidligere bileieren, så sender han deg de når han får klistremerkene. (forutsatt av at han har betalt årsavgiften?) Ring og hør!
rampeguttmammaen:)) Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. juli 2007 Hvordan finner jeg nr til biltilsynet her? Jeg bor i vestfold, finner det ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå