*RutIetutt* Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 21 dager igjen:o) Hun kan godt komme i dag....
Juliet og lille Knerten Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Gratulerer! Enig med deg, babyen kan godt komme i dag! Bring it on! Jeg er klar! He he - gjør ikke vondt vel, denne fødselen som venter??... Rart å tenke på at det kan skje når som helst... Jeg har termin 21., så 16 dager igjen nå! Ha en fin-fin dag!
*RutIetutt* Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2007 He - he...kan ikke akkurat si jeg gleder meg til selve fødselen, nei...bare til å være ferdig med det og få holde babyen min:o)
Yuna Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Min kan også godt komme snart. termin samme dag som deg, men tipper selv hun kommer litt før. Hatt heavy kynnere i to måneder, så håper det kan ha vært godt for noe:)
*RutIetutt* Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2007 Har masse kynnere og nedpress jeg også...siden uke 20....men jm mente det ikke indikerte noe om når hun kom...men jeg håper jo det skjer litt før termin. Gikk fem dager over sist og det er de fem lengste dagene i mitt liv! ;o/
boble <3 Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Oh yes, jeg er også klar til å hilse på nurket. Samme termin som deg Rutletutt:0) Storebror kom faktisk på termin så jeg prøver å si til prinsessa i magen at hun må være like flink som bror og ikke la meg gå på overtid....:0)
*RutIetutt* Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. juli 2007 He, he - ja kanskje det hjelper å snakke til henne;o) Skal prøve det...si at jeg bestemmer og nå må du komme, he he;o)
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #8 Skrevet 5. juli 2007 oj oj da betyr det at jeg er det i morra!!!!!! gratulerer somføde klar foresten!!! he he utålmodig du også??
Love my kidz Skrevet 5. juli 2007 #9 Skrevet 5. juli 2007 Hehe damer.. jeg har lokket lillegutt med fine biler og masse snertne babyfrøkner på barseltreff.. han hører ikke på meg ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå